No78 - København

Adresse: Nørrebrogade 78. 2200 København N.
Telefon: +45 26 83 25 86
Email: kbh@no78.dk

Nova Møbler v/Soha Solaimanpour
CVR: 29738130

Åbningstider:
Mandag - Fredag: 10.00 - 18.00
Lørdag: 10.00 - 16.00

No78 - Aarhus

Adresse: Guldsmedgade 25. 8000 Aarhus C.
Telefon: +45 24 76 76 09
Email: aarhus@no78.dk

Nova Møbler v/Soha Solaimanpour
CVR: 29738130

Åbningstider:
Mandag - Fredag: 11.00 - 17.30
Lørdag: 10.00 - 15.00

Returnering- fortrydelsesret

I vores fysiske butikker: vi bytter indenfor 14 dage, fra dagen du køber din vare – kvittering skal kunne fremvises. Da kunden har haft mulighed for at se og prøve varen i butikken og derfor køber varen som beset kan varen ikke returneres – det er stadigvæk muligt at bytte til anden vare eller få et tilgodebevis svarende til varens pris. Dette står oplyst i begge butikker.

Online: vi bytter og returnerer indenfor 14 dage, fra dagen du modtager din vare (dette glæder ikke bestillingsvarer). Hvis du fortryder et køb, skal du returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den. Senest på 14. dagen efter varens modtagelse skal du give os besked om dit brug af fortrydelsesretten og senest en måned efter købet skal varen sendes eller afleveres retur til os. Det er tilstrækkeligt, at du inden fristens udløb har overgivet varen til postvæsnet eller en anden virksomhed, som har påtaget sig forsendelsen af varen.

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købspris til din konto indenfor få dage. Kunden betaler selv for omkostningerne der er forbundet med at returnere varen til os. Vi modtager ikke returvarer sendt pr. efterkrav eller lignende.

Fortrydelsen skal gives pr. mail: shop@no78.dk

Varen sendes til:
No78
Nørrebrogade 78
2200 København N.

Du hæfter for evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik. Det er vigtigt, at den vare du returnerer pakkes forsvarligt ind i den originale emballage. Det er op til No78 at vurdere varens stand.

Afhentning af en vare
Hvis en vare ikke når at blive afhentet i pakkeboks inden den sendes retur til No78 dækker kunden selv for omkostningerne ved at fremsende på ny – ligesom kunden også dækker omkostningen for returnering af varen til No78.

Returfragt af mindre varer
Hvis du har købt en mindre vare online og ønsker at returnere den men ikke har mulighed for at komme ind i butikkerne, kan du bestille en returlabel hos os fra GLS. Denne koster mellem 50-150 kr. alt efter varens vægt og betales af køber. Varer der kan returneres til os med GLS er eks. tæpper, kurve, puder og andre varer i denne vægtklasse. Kontakt os på mail: shop@no78.dk. Du vil modtage din returlabel på mail – udskriv den og sæt den på returpakken. Pakken skal du aflevere i en GLS shop.

Har du ikke modtaget din returlabel indenfor 48 timer (hverdage), kan du tjekke din spam og se om den er der. Ellers kontakt os på tlf. 26 83 25 86.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, har du 2 års reklamationsret, hvis varen er mangelfuld. Reklamation over fejl og mangler – som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen – skal meddeles til os indenfor rimelig tid. Du kan enten få varen repareret, ombyttet, pengene retur, eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation. Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig brug af produktet.

Kontakt os på mail: shop@no78.dk

Der accepteres ikke reklamationer over naturens luner og kosmetiske afvigelser:

  • Kosmetiske afvigelser der er usynlige ved alm. brug, f.eks. på en skjult underside eller bagside
  • Alm. forekommende variationer i træfiner
  • Alm. forekommende variationer i læder
  • Alm. forekommende knaster i massivt træ eller deres placering
  • Mindre luftbobler i glasblæste produkter
  • Eventuelle lyskilder og batterier, der medfølger en vare. Disse er ikke en del af varen, men medsendes som en service for, at hjælpe kunden til at fastslå hvilken type varen bruger
  • Uregelmæssigheder ved unika produkter og slidtage ved vintage produkter
  • Ovenstående punkter er ikke i sig selv en accepteret reklamationsårsag

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Levering

Leveringstiden for din ordre er typisk 3-6 hverdage på lagervarer. For varer der ikke er på lager er leveringstiden typisk mellem 2-16 uger, alt afhængigt af produkt. Den aktuelle leveringstid findes under det enkelte produkt. Alle oplysninger om leveringstider skal betragtes som vejledende, idet der tages forbehold for udskudt levering fra vores leverandører, samt forsinkelser på oversøisk fragt.

Leverings område: Vi leverer som udgangspunkt kun varer indenfor Danmark. Efter aftale kan der også leveres til udlandet. Kontakt os for nærmere info på: shop@no78.dk.

Vi tilbyder levering & afsendelse af varer på følgende måder:

  • Afhentning i vores fysiske butikker
  • GLS – Pakkeshop
  • Levering til privatadresser & erhvervsadresser i DK

Ved afsendelse med GLS vil du modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra afsendelse til ankomst i pakkeshop. Ved levering til din adresse, vil du blive kontaktet af No78 på opgivne mail eller telefon nummer, for at aftale et passende leveringstidspunkt på adressen.

1) Afhentning

Du har mulighed for at afhente dine varer gratis i vores to fysiske butikker:

  • Nørrebrogade 78, 2200 København N.
  • Guldsmedgade 25, 8000 Aarhus C.
2) Levering til din hjemmeadresse

Priser:

  • Kantstenslevering – København og omegn samt Aarhus og omegn: 400 kr.
  • Kantstenslevering – resten af Danmark: 500 kr.
  • Levering med 1-mands-indbæring: 750 kr.
  • Levering med 2-mands-indbæring: 1000 kr.

OBS! Ved levering til øer kan No78 opkræve efterregning for broafgift, færgeudgift mm.*

Vi udpakker og monterer som udgangspunkt ikke leverede varer medmindre andet er aftalt.

3) Forsendelse af mindre varer

Ved køb af mindre varer, såsom gulvtæpper, små lamper og lignende accessories kan vi tilbyde at sende varen til pakkeboks med GLS. Prisen bliver udregnet automatisk efter vægt.

4) Levering til udlandet / Shipment outside of Denmark

Please contact us at: shop@no78.dk

Betaling

No78 modtager online betalinger med:

  • Visa/Dankort
  • Mastercard Debit
  • Mobilepay
  • Visa Electron
  • Maestro
  • ApplePay

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes, eller der er aftalt levering af varen. Undtaget er specialbestillinger, hvor betaling trækkes ved ordreafgivelse. Det gælder fx produkter hvor No78 udfører polstringsarbejde og/eller syning af hynder til varen. Det fremgår under det enkelte produkt på hjemmesiden, hvis produktet er en specialbestilling, og betalingen derfor trækkes ved ordreafgivelse.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

No78 benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker, og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Kunde- & privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre – de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale herom, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Ansatte hos No78 har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige i No78 er: Saha Sol – indehaver af No78.

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Cookies

https://www.no78.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesidens funktionalitet og dermed gøre besøget så behagelig for dig som muligt.

Log-statistik

Vi bruger en log-statistik på webshoppen https://www.no78.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes udelukkende til det formål, at optimere No78’s hjemmeside.

Klagemuligheder

Klager over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform: ec.europa.eu